haveaniceday2u

life, love, friends, familie, fun

ONDERTUSSEN OP TINDER (part 2)

op 29 maart 2016

F: Waarom bevindt Andrea Taylor zich op Tinder?

A: Ik zoek een definitieve man/vrouw om gezamenlijk oud mee te worden, te reizen en een stadsappartement te kopen.

B: Ik ben eenzaam en zoek enige  aanspraak.

C: Ik kijk een beetje om me heen, net als in de kroeg.

D: Mijn sociale omgeving dringt sterk aan om toch eens die partner te vinden, die vooral een tegengeluid kan laten horen. Ik ben zo langzamerhand niet te genieten!

E: Niets van dat alles, ik zit op Tinder omdat…

Ik: Antwoord E: Niets van dat alles, ik zit op Tinder omdat ik op zoek ben naar iemand waarmee ik mijn postzegelverzameling kan delen. Ik ben een echte filatelist! Het lijkt mij enig om samen met iemand naar bijeenkomsten en ruilbeurzen te gaan voor postzegelverzamelaars! Zonder gekheid; Ik geloof niet zo in datingsites/apps. Maar wie niet waagt, die niet wint, want wat als…En Waarom bevindt Ferdinand toetsenist/travestiet zich op Tinder?

A: Ik ben op zoek naar de liefde van mijn leven.

B: Ik ben op zoek naar vriendschap.

C: Ik ben getrouwd, heb een gezin en zoek de spanning op buiten de deur.

D: Ik zoek een vrouw met dezelfde maten als ik zodat ik haar kledingkast kan plunderen om mijn travestie-act in stand te houden.

E: Anders, namelijk….

voetjes

F: In alle antwoorden zit wel iets van waarheid, behalve de travestie-act. Daar ben ik inmiddels overheen gegroeid. Het is vooral de nieuwsgierigheid en ongegeneerd bekijken van al het moois om ons heen. Alsof je in een mega-grote kroeg staat, nippend aan een biertje. Ik ben niet op zoek, ik ben vooral aan het kijken. Temeer ik een ontzettend gelukkig man ben.

Ik: Dus als ik het goed begrijp zit je op Tinder omdat je misschien wel de liefde van je leven kunt ontmoeten waar je vriendschap mee sluit, terwijl je een vrouw en kinderen hebt en voor de spanning buiten de deur rondkijkt in een mega-grote kroeg al nippend aan een koud biertje naar al het moois om je heen, terwijl je een ontzettend gelukkig man bent?

F: Bijna. De liefde van mijn leven ligt (as we speak) naast me in bed en de rest klopt. Soms gebeurt er wel eens wat. Vaak bij ‘suprise’. Wat vind jij daar eigenlijk van?

Ik: Helaas Ferdinand. Je hebt deze quiz niet tot een goed einde gebracht, omdat:

A: Jij op Tinder zit terwijl de liefde van je leven naast je in bed ligt.

B: Jij vreemd gaat terwijl de liefde van je leven naast je in bed ligt.

C: Jij een schuinsmarcheerder bent; iemand van onzedelijke levenswandel.

Logo-Second-Love-350-kleur_klein-1-e1431428567600

En nee, geen antwoord D: Anders namelijk…i don’t want to know. Evengoed hartelijk dank dat je aan deze quiz wilde meewerken. Ik heb in ieder geval weer genoeg inspiratie voor mijn blog: haveaniceday2u 😉

 

Geef een reactie

