haveaniceday2u

life, love, friends, familie, fun

ONDERTUSSEN OP TINDER…

op 14 maart 2016

F: Hee Liz Talor!

Ik: Grappig dat je dat zegt. Heb ik vaker gehoord dat ik op haar zou lijken. Ik mag toch hopen in haar jongere jaren. Volgens mij is ze inmiddels bejaard.

F: zeker in haar jongere jaren! Wat wil je trouwens dat ik tegen je schreeuw? ( Op mijn profieltekst staat: Typ, Zeg, Zing, Schreeuw En Roept U Maar!)

Ik: Wat jij wil. Zingen mag ook. Ik vind jou laatste foto wat dubieus waarin je je vertoond in vrouwenkleding. Vertel:

A: ik heb de kledingkast van mijn zus geplunderd.

B: Carnaval 2016 in Outeldonk.

C: Ik heb een vrouwenkleding fetisj.

D: Ik ben geboren in een verkeerd lichaam

F: Hahaha! Niets van dat alles. Prinses op de erwt. Dat je dat niet zag. ( Het was voor een vossenjacht) Je hebt een prettige manier van vragen stellen. Afijn, even terug naar ‘schreeuwt u maar’. Wat bedoel je daar precies mee?

tinder2

A: Niets, ik quote een frase uit een nummer van Ramses Shaffie.

B: Ik word wat doof.

C: Ik leef op bij stemverheffing.

D: Je moet toch onderscheidend zijn op Tinder nietwaar?

E: Ander, namelijk…

Ik: Tuurlijk zag ik dat. Ben toch zeker Alice in Wonderland niet. Het antwoord is E. Mijn voorkeur gaat uit naar zingen. Een serenade onder mijn raam welteverstaan. Ik zag namelijk ook een foto van jou met microfoon. Vertel…

A: Ik heb meegedaan aan Idols.

B: Ik ben 1 van de leden van de Kelly Family.

C: Ik zing prachtig en dat ga ik binnenkort onder jou raam doen middels een serenade.

94586631bf3ab70bcb25fc25b853140f

F: A: Neen. B: Neen. C: Kwestie van smaak. En wat betreft onder het raam, ben jij zo romantisch aangelegd? Het is trouwens D: Ik ben een pianist in een rockband. Op geheel amateuristische wijze uiteraard. En zo’n band zet je niet zomaar onder je raam.

Ik: Nou, ik zeg waarom niet? Eens moet de eerste keer zijn. Ik zou me in ieder geval zeer gevleid voelen. Laat ik onze kennisquiz hervatten. Waar kom je vandaan?

A: Je bent out of space hier op de aarde gezet met een missie.

B: Je hebt geen woon of verblijfplaats en zwerft wat rond.

C: Je weet het zelf niet en daarom heb je het programma Spoorloos in gezet om dat te onderzoeken.

D: Anders, namelijk…

F: Antwoord D. Anders, namelijk…Ik ben een Russische prins – ooit onder gebracht bij eenvoudige mensen. Ik vind de quiz overigens een leuke vorm van kennismaken moet ik eerlijk bekennen. Dat van die Russische prins is niet waar. Ik kom oorspronkelijk diep, diep uit de Achterhoek, maar woon nu thans in het lommerrijke Arnhem.

Ik: Jammer hoor geen Russische prins. Maar ik neem ook wel genoegen met een uit de klei getrokken boerenjong uut de Achterhoek 😉

Word vervolgd…..

 

 

 

Geef een reactie

