haveaniceday2u

life, love, friends, familie, fun

TINDER EN BADOO (DATE) LEED

op 22 november 2015

Ik heb eens even mijn Tinder en Badoo dates de revu laten passeren. Even op een rijtje gezet. Lees en huiver en ja, lach ook maar. Waarom ook niet. Ik weet ze wel uit te zoeken zullen we maar zeggen.

‚óŹMeneer psychisch nog niet helemaal opgeknapt.

Kwam met zijn dure racefiets die hij persee boven wilde zetten want stel dat iemand de fiets zou jatten beneden in de gang waar de deur gewoon op slot zat. Had 2 flessen wijn bij zich waar ik 1 glaasje van heb gehad. Die zijn hele geschiedenis van drugs, zelfmoordpoging, geen vrienden, de hele wereld is tegen mij uit de doeken deed. Die mij s’nachts stond op te wachten bij de Elegast. Creep!!!

tinder-optie-1-326x235

‚óŹMeneer Narcist.

Die zichzelf een godsgeschenk vond. Die maar praatte en praatte, over zichzelf uiteraard. Hoe goed hij er wel niet uit zag. Die vertelde over zijn werk alsof hij een miljoenen bedrijf runde met 1000 man personeel terwijl hij op een touringcar reed in Europa met grijze dakduiven die hij de hotspots van het land liet zien. Zelden iemand meegemaakt die zo vol was van zichzelf!!!

‚óŹMeneer boring…gaap…

Leuke vent om te zien, beetje klein. Aardig, betrouwbaar, lief. Een man waarvan je op aankunt. Maar zo saai!!! Als jij 20 minuten kan vertellen over hoe jij je zaterdagmiddag hebt doorgebracht met het schoonmaken van je huis. Met groene zeep want dat ruikt zo heerlijk. Je keukenkastjes hebt uitgesopt en de ramen hebt gelapt enz enz….do i need to say more!?! Mijn god wat boring. Ik viel nog net niet in slaap, gaap!!!

tinder2

‚óŹMeneer fake foto.

Ik verwachte een stoere grote vent vol zelfvertrouwen. Er kwam een klein gedrongen mannetje binnen met een bandplooibroek, ecco schoenen, een ruitblouse met een soort spencer vest er over heen. Heel hip maar niet heus! Overigens hebben we na een verhitte discussie over fake foto’s toch nog een gezellige avond gehad. Lol had ik wel met hem, maar een kunstje er op kunnen… nah..neuh!!!

‚óŹNette meneer met hoog IQ.

Gedoe gedoe. Moeilijk moeilijk. Meneer was lid van de Mensa (Een internationale vereniging van en voor mensen die bij een IQ test in de bovenste 2% van de bevolking scoren) IQ meer dan onwikkeld, maar EQ..not! Sociale contacten en relaties waren lastig. Nou idd wat een geneul en geneuzel over de app! Hij was ervoor in therapie, ook voor zijn sexverslaving!?! Uhh nou ik voel me niet geroepen jou maatschappelijk werkster/sexpop te zijn!!!

Hieruit kunnen we wel concluderen dat Tinder en Badoo dates mij vooral date leed bezorgen. Maar ook en dat vooral, leedvermaak! Want Jezus Christus zeg nou zelf, ik weet ze wel uit te zoeken, onnie!!!

Geef een reactie

