haveaniceday2u

life, love, friends, familie, fun

RAINY SUNDAY

op 16 augustus 2015

Ondertussen bij Casa Dreeeeeeeeee:

IMG_8190

•Heb ik de film Leve Boerenliefde gekeken. Deze comedie gaat over een boer die na de dood van zijn vrouw weinig zin heeft in een nieuwe liefde en al helemaal niet met iemand die het boerenleven niet begrijpt. Toch lijkt de vonk over te springen tussen hem en Wenda, de presentatrice van kijkcijferkanon Leve Boerenliefde.

•Heb ik een halve zak engelse drop leeg gevreten. Ale zwarte dropjes zijn al op. Die vind ik het lekkerst.

•Heb ik de film Hope Springs gekeken. Tommy Lee Jones en Meryl streep zijn een stel wat in therapie gaat bij een bekende relatie goeroe om hun huwelijk te redden.

•Heb ik een halve zak Cheese and Union chips leeg gevreten met alioli saus. Ik hoef je vast niet uit te leggen hoe ik nu meur uit mijn giegeltje?!?

website_pictures_from_michelle_005

Heb ik Facebook tig keer gecheckt. Een paar keer wat woorden (Ja, ook met driedubbele woordwaarde) op wordfeud gelegd. Verwoede pogingen gedaan om verder te komen in het level van Candy Crush. (Nee, niet gelukt 😦 En op internet gesurft.

Heb ik een afbakbroodje met ham en kaas opgevreten. (Bij gebrek aan een kerel moest ik dat zelf klaarmaken en in de oven doen)

•Heb ik een half uurtje geleden een fles Hugo open getrokken. (Okay, het was twee uur geleden) Ter info: Ook de Dirk verkoopt nu Hugo wijn, zo fijn!

hugo-ravini-frizzante

•Heb ik tussen de bedrijven door een stuk in het boek het Rosie effect gelezen, maar mijn ogen vielen halverwege dicht en heb een heerlijk dutje gedaan op de bank. 😴

As we speak zit er een pizza in de oven. Zit er een film in de dvd speler. Ligt er nog wat snaaierij in de kast en regent het maar door. Een betere rainy sunday kan ik mij niet wensen. Proost!

Geef een reactie

