haveaniceday2u

life, love, friends, familie, fun

HAVE A NICE DAY FESTIVAL

op 6 juli 2015

Have A Nice Day festival is het fijnste festival van de achterhoek. Knus en kneuterig, met een scheut flauwigheid en muziek om op te dansen. Vanuit het oude vertrouwde Eibergen in het openlucht theater. Het zou een snikhete dag worden. Temperaturen boven de 35 graden. Poe Poe. Maar HAND zou HAND niet zijn om voorzorgsmaatregelen te treffen zoals water taps, zwembadjes all over the place, genoeg schaduwplekken, sproeiers, en parasollen. En het grootste en dikste watergevecht uit de geschiedenis van Oost Nederland,  het Have A Nice Day Watercircus. Wauw! Gaaf zeg! Nah ne… ik sla maar over in verband met mijn ‘pruik’. 😕

foto 1-17

Zaterdagochtend om half 11 vertrokken we met de bus vanuit Deventer richting Eibergen. Daar aangekomen gooiden we onze spullen in een kluisje en liepen een rondje over het terrein in de hete zon. We vonden een fijn schaduwplekje waar we ons kleed uitgooiden, de zitzak die er lag ons toe eigenden, en ik plofte neer op een heerlijke luie stoel waar ik 3 uur lang als een queen op haar troon niet meer vanaf ben geweest. Een paar vriendinnen liepen strijdbaar met supershoker en waterballonnen richting de plek waar het watercircus werd gehouden. En ik? Ik bleef lekker zitten waar ik zat. ( Tja, mijn ‘pruik’)

© Katja Rupp PHOTOGRAPHY

© Katja Rupp PHOTOGRAPHY

Na 3 uur lang mijn ‘troon’ te hebben bewaakt alsof mijn leven er van af hing hees ik mij met enige tegenzin uit de stoel om maar eens in beweging te komen om mijn dansmoves ten toon te spreiden. We liepen een rondje, maakten een praatje zo hier en daar, dansten een dansje en dronken een drankje of wat en vise versa. Soms kwam je iets geks tegen. Zoals vriendin L die op haar rug een groene opblaasbare krokodil had waar ze blij en stralend op de  techno beats een dansje mee deed. Maar ach, wat maakt het uit. Alles kan. Alles mag. Het is feest! Jong en oud. Dik en dun. Groot en klein. Met het zweet in de bilnaad danste iedereen zijn eigen feestje.

FB_IMG_1436133691317

Het was een top feest! Echt eentje voor in de boeken! Wat hebben we genoten! Van de aankleding van het feest. Van de diversiteit van het publiek. Van de muziek. Van de geweldige sfeer! Van elkaar! Have A Nice Day is geen festival maar een feestdag! 😍😍😍

2 responses to “HAVE A NICE DAY FESTIVAL

  1. Anouk schreef:

    Nice one om nog even mee na te genieten 😀 xx Anouk

    Liked by 1 persoon

  2. Robert schreef:

    Wat je zegt knus en kneuterig dit is echt een festival wat met liefde in elkaar gezet wordt,
    de bediening achter de bar,de beveiliging iedereen is vrolijk ! en het voelt alles behalve commercial aan, en zelfs voor een wat kleiner festival is de Dj line behoorlijk !
    volgend jaar zeker weer !

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

