haveaniceday2u

life, love, friends, familie, fun

BADOO DATE

op 10 maart 2015

Vorige week had ik een match op Badoo met M, 45 jaar, 2 kids, heteroseksueel, rookt niet, drinkt in gezelschap, en was op zoek naar een vrouw tussen de 35-46 jaar om mee te daten.

We chatten wat heen en weer om elkaar beter te leren kennen. Het was gezellig, gevat, humoristisch, flirterig, kortom een leuke vermakelijk chat. Ik gaf hem mijn telefoonnummer, hij mij de zijne, en we zetten onze virtuele gesprekken voort via de whats app. Het eerste wat mij opviel was dat zijn foto op zijn whats app profiel niet leek op zijn profielfoto op Badoo. Op mijn verzoek stuurde hij nog wat foto’s. Hmmmm, kon er niet veel uit wijs worden. Kon iemand dan verschillende gezichten hebben? Maar ik dacht aan de woorden van vriendin L, dat ik veels te kritisch was, dus zette ik mijn achterdocht opzij en plande een date met hem. Aan de hand van de foto’s en de chat vorm je toch een bepaald beeld van iemand. Ik dacht, die M is een stoere mannelijke zelfverzekerde man met humor die middenin het leven staat, leuk!

45086_offline-daten-v2

M kwam binnen…M was klein, gekleed in een lichte bandplooibroek met Ecco veterschoenen eronder. Een ruitblouse met een blauw vest. Hij droeg een zwarte bril en leek in de verste verte niet op de M van de foto’s! een nerd, een korpsbal! Een klein gedrongen mannetje met zero sexappeal!

8824_140406-typisch-geval-van-jammer

Ik: ‘Waarom zet jij een fake foto op Badoo van jezelf?’

Hij: ‘Ik ben dat op die foto maar wel van wat jaartjes terug.’

Ik: ‘Waarom dan een foto van duizend jaar terug waar je niet eens op lijkt, of die foto’s die je me hebt toegestuurd?

Hij: ‘het is een strategie; Badoo is een vleeskeuring. Deze foto die ik er op heb staan trekt veel meer aandacht dan een recente foto van mijzelf.’

Stom! En we kwamen terecht in een discussie over Badoo, over profielfoto’s, en over chat’s. We dronken een drankje, en nog één, okay, ik beken, en nog één. (Alsof ik niet genoeg drank had gehad dit weekend). We kletsten over onze ervaringen van voormalige dates, we lachten onze ballen uit de broek, en dronken nog een drankje.

Op het einde van de avond kwamen we tot de volgende conclusie van onze date:

42209_laten-we-eerlijk-zijn

Hij: ‘Ik vond het gezellig, vermakelijk, veel gelachen, kortom een leuke date! Je bent leuk, je bent aantrekkelijk, ja, ik zou wel een kunstje op je willen en kunnen.’

Ik: ‘Ik vond het ook gezellig, vermakelijk, en heb ook veel gelachen en lol gehad. Je bent een leuke vent M, maar fysiek Voel ik 0 aantrekkingskracht. Dus nee, ik zou geen kunstje op je kunnen en willen.’

We zeiden elkaar gedag, wensten elkaar a nice life, en dat was dat….


2 responses to “BADOO DATE

  1. Mariska schreef:

    Leuk om te lezen! Nu weet ik ook meteen weer waarom ik nog niet ga daten met m’n tindermatches 😉. Heb je nog meer dateverhalen? 😁

    Like

Plaats een reactie