haveaniceday2u

life, love, friends, familie, fun

BADOO CHAT GESPREK

op 7 februari 2015

Zomaar een gesprek op Badoo op de vrijdagavond met Henny, 46 jaar, wil met een vrouw van 18-75 ?!?daten, is vrijgezel, heteroseksueel, 1,92 cm lang en weegt 82 kilo, woont alleen, heeft kinderen, is een gelegenheidsroker en drinkt heel graag?!? Werkt als verkoper en heeft een beneden modaal inkomen. Tot dusver het profiel van Henny.

Henny: ‘Jeetje, Andrea! Hier ben je dusssss? Ik was al op zoek in de supermarkt, de kroeg en op het terras! Ha ha. Gezellig dat ik je hier nu tref! Wat heb ik toch een geluk, mijn droomvrouw!’

Ik: ‘Nou Hennie, ik was een winterslaap aan het houden, en nu ik jou zie denk ik dat ik deze nog maar even een tijdje voortzet.’

1419855292Winterslaap-A2

Hennie: ‘Ik moet jou vast zijn opgevallen, een man als ik met charisma en uitstraling?’

Ik: ‘Nou Hennie, ik weet wel zeker van niet. Als jij indruk op mij had gemaakt dan had ik jou vast nog wel herkent, not!’

Henny: ‘Wij moeten echt op date! Ik weet zeker dat jij en ik perfect bij elkaar passen! Perfect is my middle name you know!’

Ik: ‘Hmmmm hoe kan dat met zo’n hoofd als jij? Ik geloof niet dat jij echt volle zalen trekt of een verpletterende indruk achter laat. Op mij in ieder geval niet.

Henny: ‘Ik ben ook een hele goede minnaar, al zeg ik het zelf! En gezegend met een ruim boven gemiddeld formaat!’

Ik: ‘Wilde zeggen, eerst zien dan geloven, maar NEEEEEEEEEEEE!!! Stuur mij alsjeblieft, ik smeek het je geen foto van jou waarop jou formaat te zien is!’

Henny: ‘Slaap lekker schatje! We appen morgen. Hier is mijn nummer. Vind jou heel erg leuk! Bel me! Ik meen het, wij zijn gemaakt voor elkaar! Kusje X’

Ik: ‘Welk deel van deze chat is jou niet helemaal duidelijk? Ik vind jou niet leuk en niet aantrekkelijk! Ik vind jou vooral een omhoog gevallen kwal! Een idioot! Een Narcist! Doeiii!

Zomaar een reactie op Badoo op een zaterdagavond op mijn laatste reactie:

Henny: ‘Heey schatje, zondag op date? Drankje doen en een hapje eten? Kan wel blijven pitten bij jou toch? Kan ik ook gezellig een drankje drinken! Zin in jou! Kusje X’

32444_schiet-mij-maar-lek

SCHIET MIJ MAAR LEK!!!

One response to “BADOO CHAT GESPREK

  1. Mariska schreef:

    Zoooo herkenbaar.
    Ik zal ze wel nooit begrijpen šŸ˜‰

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

