haveaniceday2u

life, love, friends, familie, fun

HET JAWOORD

op 11 december 2014

Sterk en zelfverzekerd,

Zo voelde ik mij.

Geliefd en nodig voor hen.

Jij met haar aan je zij.

Ik, de steun en toeverlaat wie ik ben.

————————————-

Ik keek naar je en ik las

twijfel, verdriet en angst

op je gezicht.

Stoïcijns je blik

op de grond gericht.

——————————–

Ondanks de afwezigheid van haar,

het verdriet van hen.

Jou twijfel, verdriet en angst,

zei je toch ja…

8899169_orig

Jou hart ligt niet bij haar,

maar bij hen, bij mij.

Liefde ervaren

zet je zomaar opzij.

——————————-

Je hebt je keuze gemaakt,

niet met je gevoel,

maar met je hoofd.

Geen weg meer terug,

het kaarsje is gedoofd…

3 responses to “HET JAWOORD

  1. Christel schreef:

    Wouw! Geen woorden voor…❤️

    Like

  2. Charissa schreef:

    Mensen vergeten in deze tijd te luisteren naar hun hart, de essentie van het leven!
    Een hele dikke vette knuffel van mij!<3

    Like

  3. sofieropmezelf schreef:

    Mooi.

    Like

Geef een reactie

