haveaniceday2u

life, love, friends, familie, fun

RODDELS, ACHTERKLAP EN NIEUWTJES

op 6 november 2014

Het was afgelopen week een komen en gaan van roddels, achterklap en nieuwtjes. R is zwanger van A (OMG heeft ze hem gestrikt ?!?) L en M zijn uit elkaar (Wie heeft wie wat aangedaan) S en S zijn uit elkaar (Hmmm wat heb ik gemist) Waarvan M en S wat hebben (Speelde dit al langer) D heeft het met de chick van P gedaan (Hoe dan?!?) En M schijnt enge ziektes te vijnzen (En ik me ook nog zorgen maken om haar) Ik kan het allemaal niet meer volgen pffff.

518_Breaking_News

De mens is nou eenmaal nieuwsgierig. Volgens de Dikke van Dale is nieuwsgierigheid : als je graag dingen weet, zonder dat je daar iets mee te maken hebt. Nou, ik ben een nieuwsgierig aagje! Ik hoor graag alles! Zoals gister toen vriendin C en L kwamen eten en borrelen. Heb je het al gehoord?!? Breaking news!!! Ow neeeeejjjjj!!! Ja echt??? Wat ergggggggg!!! OMG!?! We houden ervan om lekker met elkaar te ouwehoeren over van alles en nog wat. 😉

6372_br-komkommer-en-kwel

Ik lees ook zo af en toe de Prive pagina van de Telegraaf of kijk wel eens RTL Boulevard. Het gaat nergens over, ik weet het, maar niks is soms zo fijn als het eens nergens over gaat, toch? Tijdens het vrijwilligerswerk als we alles hebben opgeruimd en we samen koffie drinken lees ik wel eens een Story of  Prive voor aan de oudjes. Vinden ze leuk! En daarom vinden wij het ook leuk! Volgens Amerikaanse onderzoekers schijnt het ook nog gezond te zijn! Het schept een band, maakt progestoron aan wat zorgt voor het verhogen van het welzijn en verlaagd angst en stress! Dus dat 😉

One response to “RODDELS, ACHTERKLAP EN NIEUWTJES

  1. Christel schreef:

    Hilarisch! Leuk geschreven x

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

