haveaniceday2u

life, love, friends, familie, fun

PIC’S @ TINDER EN BADOO

op 24 september 2014

Zo af en toe kijk ik nog eens op de dating apps Tinder en Badoo. Vol verbazing zie ik foto’s voorbij komen van mannen die naarstig op zoek zijn naar een date.

•Met zonnebril. Wat te verbergen of zo? Ik wil iemand in de ogen kunnen kijken. En dan die stoere blik die ze denken te hebben, not!

100_3393

•Zonder foto. Hallo! Ik wil graag weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Het is niet voor niets een vleeskeuring toch?

no-photo

•Met kinderen. Waarom? Om te laten zien hoe schattig ze met hun kinderen eruit zien? Je weet wel gelijk dat je hem niet alleen krijgt, maar met kinderen. Moet je ook maar willen.

•Met een groep vrienden. Is dit een zoek mij spelletje? Hoe moet ik nou weten wie diegene is als dat ook de enige foto is die hij er op heeft staan?!?

•Met een andere chick. Is het zijn ex? Zijn zus? Een vriendin? I don’t understand..

•Met blote body. Please! Okay, een six-pack is leuk om naar te kijken, maar je ziet ook bierbuiken, bolle pensjes en beginnende borstjes voorbij komen. Bah bah!

bierbuik-197x300

•Met een quote. Zoals deze: WATCH THIS! I AM A LIMITED EDITION! Mag ik even een tijltje alsjeblieft!

I-Am-A-Limited-Edition

•Selfies in een spiegel. Hebben deze mannen geen vrienden, familie of wie dan ook die een foto’tje kunnen schieten waarin ze wel duidelijk zichtbaar zijn? Weten zij niet dat je op je mobiel je camera kan draaien om een foto van jezelf te maken?

•Met een grote vis. Waarom willen mannen graag showen dat ze een mega grote vis hebben gevangen? Stoer hoor maar niet heus. Voor mij de afknapper der afknappers!

Vol ongeloof, geshockt, en verbaasd blijf ik maar op het kruisje drukken. Next, next, next..Anyway, is het de leeftijdscategorie die ik heb ingesteld? Ben ik te kritisch? Zijn er nou echt vrouwen die deze mannen een aantrekkelijke partij vinden om mee te daten???

One response to “PIC’S @ TINDER EN BADOO

  1. sofieropmezelf schreef:

    Eerlijk gezegd heb ik nooit geloofd in de werking van datingsites, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik toch mensen ken die zo de liefde van hun leven hebben gevonden. Zonder vis, wel te verstaan.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

