haveaniceday2u

life, love, friends, familie, fun

WORDFEUD

op 9 september 2014

Ik speel al een aantal jaren Wordfeud. Ja, ik weet het, het is gewoon scrabble maar dan op je telefoon. Waarom dan niet ouderwets het scrabble bord uit de kast en thuis spelen met vrienden? Tja, teveel moeite plus het gezeik dat je moet controleren of het woord wel bestaat. Vraag me überhaupt af of het woordenboek wel klopt want soms worden er woorden gelegd waarvan ik wel eens denk, hmmmmm wa is da?!?

Er zijn er ook wat bij die in het dagelijks leven al niet zo’n helder licht zijn, maar toch de meest moeilijke woorden leggen met de hoogste score. Blijkt dat er een hulpapp bestaat die je verteld waar je je letters het best kan leggen om hoge punten te behalen. Cheaten als een malle! Je pikt ze er ook zo uit.

wordfeud_1

Tegenwoordig is Wordfeud ook al een verkapte datingsite. Wanhopige mannen die uit het niets met je beginnen te praten. Die je foto leuk vinden en allerlei vragen op je afvuren. Je kunt namelijk op Wordfeud ook met elkaar chatten. Vandaag vroeg iemand serieus aan mij: Wil jij mijn piemel zien? OMG! What is wrong met de mannen van tegenwoordig?

Anyway, ik speel wordfeud omdat ik het een leuk spelletje vind. Het is een soort van tijdverdrijf. Als je op de trein staat te wachten, in de wachtkamer, als ik ff niks te doen heb, in bed, op de bank, overal speel ik wordfeud.

Geef een reactie

