haveaniceday2u

life, love, friends, familie, fun

DATE PART 2

op 27 augustus 2014

De date met G was, hoe zal ik het zeggen, interessant, verrassend, verbazingwekkend, en een beetje vreemd (maar wel lekker) zou G van zichzelf zeggen..G is geen onaantrekkelijke man. Lang, slank, wit/grijs haar en een Wehkamp hoofd ( babyface) Niet echt waar ik op val, hou meer van het ruigere type. G was hip gekleed. Overhemd, broek omgeslagen en hippe mr pimp schoenen eronder.

Bescheidenheid siert de mens zeggen ze. Nou, dat woord kwam in G zijn woordenboek niet voor! Hij had nogal een groot ego. Vond zichzelf nog net geen God’s geschenk, maar het kwam aardig in de buurt. Meerdere malen benadrukte hij dat ie een aantrekkelijke, charismatische en verzorgde man was. (magikeenteiltje) Hij vertelde over zijn werk alsof hij de directeur van een miljoenenbedrijf was met 800 man personeel, terwijl hij in werkelijkheid op een touringbus rijd met toeristen die hij naar hotspots en bezienswaardigheden brengt en daar een verhaaltje over verteld. Hij vertelde over zijn woning. Welke meubels er in stonden en hoeveel dat had gekost. Hoe groot zijn tv wel niet was die aan de wand hing.

456x330

Is het zo raar dat als ik hem iets vraag, bijvoorbeeld over werk, familie, hobby’s etc, dat hij dan vervolgens ook naar mijn werk, familie, hobby’s etc vraagt? Not! Ik vertelde wel dingen uit mezelf om het gesprek gaande te houden, maar dat was niet eens nodig omdat hij elke gelegenheid greep om het gesprek over te nemen. Met bijna elk gespreksonderwerp ging hij de discussie aan. Wat zeg ik, drong hij zijn mening op. En tussen de gesprekken (zijn gesprekken) viste hij naar bevestiging en complimentjes. Wat een gezellige avond hè? (Nou,enorm!) We gaan elkaar toch wel weer zien? (No way!) De avond/nacht is nog lang, wie weet waar het toe lijdt..(Wat mij betreft lijdt het nergens toe, en zeker niet naar mijn bed!)

En ik? Ik zat erbij en keek er naar. Ging met opzet de discussies opvoeren en rare uitspraken doen. Ging expres niet in op zijn gevis naar complimentjes.Ik bleef oppervlakkig en wat koeltjes, wat hij interpreteerde als mysterieus. Ha! Ik kreeg er nog lol in ook! Na drie uurtjes was ik er klaar mee. Toen ik thuis kwam had ik de eerste app al weer ontvangen. Hij vond het een supergezellige avond! Typisch gevalletje van geen bord voor je kop, maar een betonplaat!!! Ik ben gaan slapen en heb vanochtend pas iets teruggestuurd:

Gezellig..hmmmm..wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar. Vaarwel! Tabee! Have a nice life..;-)

One response to “DATE PART 2

  1. ingeborg schreef:

    Ooooh….zo herkenbaar!!!Egotrippers!!

    Like

Geef een reactie

