haveaniceday2u

life, love, friends, familie, fun

DATE

op 26 augustus 2014

G heb ik in maart ontmoet toen ik uit was met 4 vriendinnen. Ik zat in het rokershok met mijn wijntje en sigaretje en hij begon een praatje met mij. Hij vertelde dat hij mij een paar keer had voorbij zien komen en mij een aantrekkelijke vrouw vond. We kletsten wat over uitgaan, werk en over waar we woonden. Ik promootte mijn woonplaats en hij de zijne. Hij wilde mij wel een keertje zijn woonplaats laten zien. Waarop ik hem mijn nummer gaf.

s’Nachts bij thuiskomst had hij zijn eerste app gestuurd. Of ik goed was thuisgekomen, hij was ook onderweg naar huis, tenzij ik de koffie klaar had en of mijn bank fijn sliep, want anders kwam ie wel even langs. Ik dacht WTF! Jij laat er ook geen gras over groeien, en heb niet gereageerd en ben gaan slapen. Toen ik wakker werd had hij zijn tweede app gestuurd. Hij wenste mij een goedemorgen en vroeg of ik lekker had geslapen. s’Middags zijn derde app. Ik dacht wederom WTF! Die is wel heel voortvarend, ik reageer gewoon niet meer dan geeft hij het wel op. s’Avonds kreeg ik de vierde app. Als ik spijt had dat ik mijn telefoonnummer had gegeven kon ik dat ook gewoon zeggen (aangezien ik niet gereageerd)

keep-calm-and-let-s-date

Een week later vertelde ik het hele voorval aan een goede vriend. Hij luisterde mijn verhaal aan en zei: Wat is nou eigenlijk het probleem? Die vent vind jou leuk, wil jou beter leren kennen, doet moeite voor jou, jij bent gewoon bang! Je kunt toch ook gewoon zeggen tegen hem dat je hem te voortvarend vind. Ga een date eens een keertje aan, al is het alleen al om te oefenen.

Het zette me toch tot nadenken. Ik date nooit. Ik scharrel, meestal te lang met typisch hopeloze mannen. Ergens ook veilig want het komt niet te dicht bij en ik hoef me niet open te stellen. Als een man, in dit geval G zegt mij beter te willen leren kennen omdat hij mij een leuke aantrekkelijke vrouw vind, word het mij al te heet onder de voeten.

Na een week heb ik hem toch geappt. Hij stuurde terug dat hij het leuk vond wat van mij te horen, maar dat eigenlijk niet meer verwacht had. Ik heb hem eerlijk uitgelegd dat ik vond dat hij nogal voortvarend was in zijn apps. En dat ik hier gewoon niet zo goed in was. Hij reageerde heel begripvol. Zei wel dat hij me graag beter wilde leren kennen, maar dat ik hierin het tempo aan moest geven, wanneer ik een keertje iets wilde afspreken.

Uiteindelijk hebben we twee keer wat afgesproken. De eerste keer heb ik afgezegd, en de tweede keer heeft hij afgezegd. Het contact verwaterde en uiteindelijk hoorde ik niks meer van hem en hij niet van mij.

Tot drie weken terug. We appten wat over en weer en voordat ik kon voorstellen om wat af te spreken, kwam hij met het voorstel. Ik heb een date met G! Om precies te zijn vanavond! We gaan wat drinken hier in de stad! I keep you posted…….

Geef een reactie

